Subject: EETELi pöördumine Elektrilevi (emaettevõtte) omaniku esindaja poole Elektrilevis ettevõetud muudatuste osas
From: Kaarel Jänes <[email-masked]>
To: Mart Võrklaev, "Merike Saks", "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>, "Kristen Michal", "Keit Kasemets", "MKM info", "Tiit Riisalo", "Ahti Kuningas"
Date: Wed, 12 Jun 2024 14:56:11 +0300

Lugupeetud rahandusminister!

Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit (EETEL) peab äärmiselt probleemseks,
et riigiettevõtte Elektrilevi ettevõetud sammud võrgutööde korraldamise
muutmisel kahjustavad nii tarbijate, elektritööde sektori, ühiskonna kui
omaniku huve. Kuna me ei ole saanud toimuva kohta asjakohaseid vastuseid
või selgitusi ei Elektrilevi juhtkonnalt, nõukogult ega otsese omaniku
(Eesti Energia) esindajatelt, pöördume Eesti Energia kontserni omaniku
esindaja poole vastuste ja selgituste saamiseks riigile strateegiliselt
olulise ettevõtte tegevuse ja plaanide kohta.

Kuivõrd Eesti suurima võrguettevõtte tegevus mõjutab ka
energeetikavaldkonda ja majandust laiemalt, saadame pöördumise teadmiseks
ka Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning Kliimaministeeriumi
esindajatele.

Manuses leiate EETELi pöördumise, millele ootame Rahandusministeeriumilt
kui energiakontserni omaniku esindajalt vastust.

Parimate soovidega,

Kaarel Jänes

Kaarel Jänes

Tegevjuht / juhatuse liige

Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit

Telefon: (+372) 5373 3873

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Akadeemia tee 21/3 – 206,

12618 Tallinn

 <http://www.eetel.ee/> www.eetel.ee

 <https://www.linkedin.com/in/kaarel-j%C3%A4nes-9a180265/>